תקנון האתר
ברוך הבא לחנות המקוונת באתר ״פסטל״ (להלן: “החנות תצוגה” וגם “האתר”).
1. מבוא
1.1. החנות משמשת כקניון אלקטרוני לרכישת/ צפייה בקטלוג מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
1.2. תנאי מוקדם לתוקף הרכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
1.3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין פסטל, לכל דבר ועניין.
1.4. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
1.5. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בה, מבטאת את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. לפיכך אם אינך מסכים לחלק ו/או לכל תנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
1.6. תנאי תקנון זה עשויים להשתנות מעת לעת והחנות שומרת על זכותה לעדכן ו/או לשנות אותם ו/או לבטלם, על פי שיקול דעתה הבלעדי
1.7. אנא הקפד להתעדכן בהוראות התקנון לפני כל רכישה בחנות.
1.8. השימוש בלשון זכר בתקנון ו/או בכל מקום אחר באתר נעשה מטעמי נוחות בלבד וכל מקום בתקנון זה ו/או באתר בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
2. הזכות/כשרות להשתמש באתר
כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן רשאי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישות:
2.1. המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, באופן ובהיקף התואמים את הרכישות שביצע בפועל. המשתמש מצהיר ומאשר כי הוא כשיר לביצוע הרכישות ורשאי להתקשר בהן עם החנות.
2.2. ככל שהמשתמש הוא קטין (מתחת לגיל 18), המשתמש מצהיר ומאשר כי הרכישה שהוא מבקש לבצע היא מסוג הפעולות שדרכם של קטינים בגילו לבצע ו/או שקיבל את הסכמת אפוטרופסיו הטבעייםו/או החוקיים לביצועה.
2.3. המשתמש הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.
2.4. המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי, או בינלאומי תקף שהונפק בישראל ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי (להלן: כרטיס אשראי).
2.5. המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.
3. המוצרים המוצעים באתר
3.1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג דף מכירה. דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה. מחירי המשלוחים ומחיר הקנייה כולל משלוח מופיעים בעמוד העגלה.
3.2. המחירים, המבצעים, וכל מה שמופיע באתר ובדפי המוצרים הנקובים באתר תקפים עד לסוף יום העבודה בלבד.
3.3. המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ.
3.4 המחירים עשויים להשתנות בהתאם למידות המוצר.
4. שיטות המכירה בחנות
4.1. המכירה דרך האתר הינה בכפוף למלאי הקיים במחסני החברה.
4.2. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה באמצעות דואר אלקטרוני של הקונה. וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי מחסן החנות בעת השלמת הליך המכירה.
4.3. 3. עסקאות מעל 600 ש”ח מותנות בכך שכתובת יעד המשלוח וטלפון בעל הכרטיס זהים לפרטים שבחברת האשראי ובאישור של החנות. פסטל רשאית על פי שיקול דעתה, לבטל עסקה כאשר קיים חשש שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
4.4. השלמת תהליך המכירה מותנה בשליחת אישור הזמנה ע”י החנות לדואר האלקטרוני של הקונה.
4.5. אנו משתדלים להקפיד ולעדכן את מחירי המוצרים בחנות בזמן אמת. עם זאת, מחירי המוצרים הנמכרים בחנות עלולים להיות לא מעודכנים. המחיר המחייב הוא מחיר המוצר כפי שנמסר ללקוח באימות העסקה.
5. אופן ביצוע הרכישה
5.1. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע הרכישה. לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל”מבצע פעולה”. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, יעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
5.2. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ולאחראישור העסקה ע”י חברות האשראי.
5.3. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות. אחריות למילוי הפרטים חלה על המזמין בלבד. החנות לא לוקחת אחריות על פרטים שגויים שהוזנו.
5.4. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים. לפסטל שמורה הזכות לבטל הזמנה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.
5.5. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה תוך 96 שעות וההזמנה תחשב למבוטלת.
5.6. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל החנות באמצעות דואר אלקטרוני pastelonline2001@gmail.com
6. מדיניות החלפת מוצרים והחזר כספי
6.1. החלפת רהיטים תינתן עד 14 יום מיום קבלת המוצר בהצגת חשבונית או שובר החלפה מקורי מפסטל, יחד עם הקופסה שבה הוא נשלח ובתנאי שלא נעשה בו שימוש.
6.2. ניתן להחליף רהיטים שנרכש במבצע עד 7 ימים מיום קבלת הפריט.
6.3. החזר כספי יינתן עד 14 ימי עסקים בכפוף לחוק הגנת הצרכן. במקרה של ביטול העסקה כולה, יוחזר ללקוח המחיר המלא ששילם בעסקה.
6.4. החזר כספי לא יינתן על רהיטים שהוזמנו בהזמנה מיוחדת.
6.5. ניתן להחזיר את רהיטים על חשבון הלקוח, כל עוד בקשת ההחזרה אינה בשל פגם, אי התאמה או מחדל אחר שנעשה בידי העסק.
6.6. החלפת מוצר נתון מוגבלת לפעם אחת בלבד. לא ניתן להחליף מוצר שכבר הוחלף.
7. ביטול עסקה
7.1. בהתאם להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א – 2010, החזר זה יבוצע עד 14 ימי עסקים מהמועד בו קיבלנו את המוצרימ.
7.2. ביטול העסקה יבוצע עד 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול.
7.3. לא יינתן החזר כספי בגין רהיטים שיוצר או הותאם במיוחד ללקוח.
7.4. החזר הכספי יבוצע לאמצעי התשלום הזהה לאמצעי התשלום בו נרכש המוצר. לתשומת לבכם: החזר כספי לכרטיס אשראי או ל PayPal עשוי לקחת 3-10 ימי עסקים נוספים (תלוי בספק שירותי התשלום ובבנק הלקוח).
7.5. בהחלפה / החזר כספי על המוצר יופחת מהמוצר אחוז שווי ההנחה בגין העסקה כולה שניתן במעמד הקנייה המקורית. קרי, סכום ההחזר הכספי/שובר ההחלפה, יעמוד על סכום הקנייה המקורית.
8. ביטול עסקה ע”י החנות
החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
8.1. אם נפלה טעות בהצגת הפריט בחנות ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.
8.2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.
8.3. במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החנותו.
8.4. אם אזל המוצר ממלאי מחסן חנות האינטרנט לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם נשלח ללקוח).
8.5. כאשר קיים חשש, על פי שיקול דעתה של החנות שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
8.6. כל ביטול עסקה שיעשה על פי הוראות סעיף זה, לא יחויב הלקוח בדמי ביטול בגין ביצוע העסקה.
9. אספקת מוצרים
9.1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר ,אלא אם צוין מפורשות אחרת.
9.2. החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון כמפורט בסעיף 8.3 לעיל ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.
9.3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
9.4. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיע דואר רשום של דואר ישראל ו/או לאזורים שאליהם מגיע דואר שליחים בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה.
9.5. יובהר כי ישנו תעריף שונה למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכדו’. התעריף יימסר טלפונית לאחר הרכישה בהתאם לסוג החבילה.
9.6. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
9.7. אספקת המוצרים הינה עד בית הלקוח ע”י חברת השליחויות.
9.8. המונח הובלה ואספקה בתקנון זה משמעותם: כל הפעולות ההכרחיות מרגע שהמוצר נקלט במחסני הספק ועד למסירתו בפועל לידי הלקוח פעולות. אלה כוללות קליטה, מיון, אריזה, סימון, משלוח, מסירה וביטוח.
9.9. במקרים מסוימים ייתכן שמוצר שמופיע באתר אזל ממלאי החנות. והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה. במקרה כזה החנות תיצור קשר עם הלקוח והוא לא יחויב וההזמנה תבוטל.
9.10. זמן אספקת המשלוח נמדד החל מקבלת אישור ההזמנה ע”י החנות.
9.11. בכל מקרה של אספקת המוצרים כאמור לעיל, על אחריות הלקוח לוודא מול החנות כי ניתן לשלוח את החבילה לאותו אזור ו/או מען מבוקש.
10. קניין רוחני
10.1. האתר עושה שימוש ב- Cookies (או בטכנולוגיות דומות). Cookie הינו קובץ טקסט קטן אשר מועבר למכשירך ונשמר בדיסק הקשיח באמצעות הדפדפן. החברה עושה שימוש בקבצי Cookies לצורך בין היתר, תפעולו השוטף והתקין של האתר, איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, אימות פרטים, פרסום ושיווק, התאמת האתר להעדפות האישיות של הלקוח, אבטחת מידע ושיפור חווית משתמש. גלישה באתר זה על ידי משתמש האתר מהווה את הסכמתו לשימוש האתר בקבצי Cookies ושימוש במידע האגור ב- Cookies. דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנעמקבלת Cookies. אם אינך יודע כיצד לעשות זאת, בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו אתה משתמש.
10.2. האתר והמידע המופיעים בו לרבות עיצוב האתר, שרטוטים, איורים, תמונות, צילומים, מפות, קטעי וידאו, טקסט, גרפיקה וכיוצ”ב הם קניינה של החנותו/או של צדדים שלישיים המיוצגים בחנות והם מוגנים ע”י דיני זכויות יוצרים במדינת ישראל, אמנות בין לאומיות וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות.
10.3. אין להעתיק, לפקסס, להפיץ, להציג, לשכפל, ליצור עבודות נגזרות, להכניס שינויים או למכור כל חלק מן התוכן בכלול באתר ללא הסכמתה המוקדמת הכתובה והמפורשת של פסטל.
10.4. אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או להשתמש בתכנים המוצגים אתר ו/או לעשות בהם כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווההפרה או פגיעה בקניין הרוחני של פסטל, אלא אם פסטל התיר זאת במפורש בכתב ומראש.
11. שירות לקוחות
11.1. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל טלפון: 053-584-8993 אימייל: pastelonline2001@gmail.com :Email (נא לציין מס’ טלפון בעת משלוח דוא”ל).
12. אבטחת מידע
12.1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע שמוסרים לקוחות.
12.2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן PCI DSS. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו ו/אואם מידע זה אבדאו יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
12.3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.
12.4. הלקוח מתחייב שלא לבצע ולא לנסות לבצע: (i) שינוי כלשהו באתר ו/או (ii) העתקה ו/או הורדה של חומר האגור באתר לרבות בדרך של: “Peep-Link”, “Robot”, “Page-Scrape”, “Spider”או כל שיטה אחרת, אלגוריתם או תהליך ידני דומה ולא להוריד או להעתיק ו/או להעביר לאחר חומר שאגור באתר החנות שאינו מיועד להורדה ו/או העברה (iii) לא לנסות לקבל גישה לעסקאות שבוצעו על ידי אחרים באמצעים כלשהם (iV) לא לבצע פעולה כלשהי העלולה לפגוע בקניינן הרוחני של החנות, לפגוע בפרטיות משתמשים אחרים, לשנות מידע באת ו/או להזיק לאתר החנות ו/או למשתמשים בו, או איזה מהם.
12.5. מבלי לגרוע מכלליות האמור ומבלי לגרוע מכל סעד או הליך אחר, מובהר כי החנות תהא רשאית למנוע גישה ממשתמש אשר, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החנות, ביצע או ניסה לבצע באתר פעולה כלשהי בניגוד לכל דין ו/או להוראות תקנון זה.
13. אחריות
13.1 פסטל מתחייבת כי כל אחד ממוצריה נקי מפגמים בחומר ו/או הביצוע. בכפוף למגבלות והחרגות שבמסגרתה, פסטל טאש, על פי שיקול דעתה הבלעדי במסגרת האחריות המוגבלת של 12 חודשים, תחליף או תתקן פגם בייצור במוצר או ברכיבים דומים.
13.2 עץ, שהוא חומר טבעי יהיה בעל כמה פגמים, גיוון בצבע/גימור או אי-דיוקים קטנים, הנחשבים לחלק מיופיו הטבעי. וריאציות טבעיות בצבע, קשרים, סימני לחץ וכדומה אינן נחשבות לפגמים בעבודה ובחומרים. עבור ריהוט עץ חיצוני, הידרדרות מסוימת תתרחש עקב השפעת מזג האוויר למרות מיטב הטיפולים. משטחי העץ עלולים לייצר שקעים, שריטות וכדומה אם לא משתמשים ומטפלים בהם כראוי. המשתמשים צריכים גם להיות מודעים לכך שכל גימור פני השטח מתרכך עם הזמן.
13.3 העיצובים שלנו מתפתחים לאורך זמן וייתכן שיהיו הבדלים בזוויות, באלמנטים וכדומה בהשוואה למה שניתן לראות באתר. לכל רהיט אשר נעשה בעבודת יד באופן אינדיבידואלי, ייתכן שינוי קל בגודל, בצורתו ובגימורו. לבד בעבודת יד ייתכנו שינויים בהדפס, בצבע, בפאצ’ים, בתבניות וכדומה.
14. מגבלות, אי הכללות ותנאי אחריות
14.1 האחריות מתחילה בתאריך הרכישה כפי שדווח בחשבונית.
14.2 פסטל דורשת הוכחת רכישה מהקונה המקורי.
14.3 יש להודיע לפסטל על כל פגם ולתת לה אפשרות לתקן אותו; כל עבודת תיקון המבוצעת על ידי צד ג’ תבטל אחריות זו.
14.4 האחריות אינה חלה על בלאי רגיל, שקעים, שריטות או הידרדרות רגילה המתרחשת במהלך השימוש הרגיל. דהייה, קשרים נפתחים, סדקים והתפצלויות עקב התרחבות והתכווצות רגילות של העץ היא תגובתו לשינויים אקלימיים בסביבתו. זוהי הידרדרות צפויה לאורך תקופה שאינה מכוסה באחריות.
14.5 האחריות דורשת שהמוצר לא עבר שימוש לרעה, טופל בחוסר זהירות, ניזוק בכוונה, הוזנח או שהיה משומש בתנאים חריגים כמו שריפה, הצפה, מזג אוויר חריג, מעבר דירה וכדומה. לדוגמא, יש להשתמש בכיסאות למטרה ישיבה ולהישען לאחור על שתי הרגליים האחוריות עלול לגרום נזק לרהיט. אין לשבת או לעמוד על שולחנות. נזקים הנגרמו לרהיטים על ידי שימוש לרעה, כוח או טיפול לא נכון אינם מכוסים.
14.6 האחריות מחייבת שלא עברו שינויים במוצר בשום צורה שהיא.
14.7 תקלה בחומרה הדורשת שינויים בהגדרות, כגון זו של תעלות המגירה וצירי הדלתות, בורג משוחרר וכדומה, אינן מכוסות באחריות.
14.8 מגירות/דלתות עלולות לזוז בצורה חופשית או מתוחה בגלל השוני הגבוה בלחות ובטמפרטורה באווירה הסובבת. אלה אינם מכוסים במסגרת האחריות.
14.9 אם יש להחליף מוצר או חלק ממנו והמוצר או החלק המסוים ממנו כבר אינו זמין, פסטל שומרת לעצמה את הזכות להשתמש במוצר או חלק דומה חלופי.
14.10 אחריות מוגבלת זו מספקת כיסוי לרוכש המקורי בלבד ואינן חלות על שימוש מושכר או מסחרי.
14.11 נזקים הנגרמים על ידי המוביל בזמן המעבר יטופלו לפי הנורמות של המוביל וסוכנות הביטוח. יש להודיע על נזקים כאלה באותו יום עם קבלת הסחורה ויש להודיע על כך לסוכן המשלוח במועד המשלוח.
14.12 יש לפתוח את כל הרהיטים ולבדוק אם קיימים פגמים/נזקים. יש להודיע על כל סוגיה כזו תוך 24 שעות מרגע קבלת הסחורה. שום בקשה לאחר 24 שעות לא תיבחן. אם הרהיטים לא עתידים להיות בשימוש בזמן הקרוב, רצוי שהם ייפתחו ויישמרו במקום בטוח וקריר כדי למנוע נזק מקרי ונזקי חום.
14.13 החזרת טובין במקרה של נזק בזמן המשלוח צריכה להיות באריזה המקורית שקיבל הלקוח.
14.14 עלות ההובלה של סחורות לתיקון או החלפה תישא על ידי הלקוח, למעט החלפה עקב נזק בזמן המשלוח אשר דווח ורק אם דווח בזמן המשלוח.
15. כללי
15.1. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש אורכישה באמצעות האתר, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
15.2. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
15.3. החנות שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתקנון בכל עת. הנוסח האחרון הוא המחייב.
16. ברירת דין ובוררות
16.1. הדין החל על תקנון זה, פירושו, תוקפו, תחולתו ואכיפתו הוא דין מדינת ישראל בלבד. כל סכסוך או חילוקי דעות בין הצדדים (פסטל והלקוח) בקשר עם תקנון זה, ביצועו, פירושו, תחולתו או תוקפו, יימסרו, באופן בלעדי וסופי, לבוררות שתתנהל במוסד הישראלי לבוררות עסקית על-פי כלליו, לשלילת כל סמכות של כל ערכאה שיפוטית או מעין שיפוטית אחרת.
16.2. היה ולפי דין, ייקבע כי ההכרעה תעבור להכרעה שיפוטית ו/או מעין שיפוטית אחרת, סמכות לבימ”ש מוסמך באזור המרכז בלבד. יחולו דיני משפט במדינת ישראל בלבד.
שום אחריות מפורשת אחרת לא נעשתה או תיעשה תחת פסטל בייחוס לרהיטים ולחלקיהם, או לתפעול, לתיקון או להחלפה של הרהיטים וחלקיהם.
1. מבוא
1.1. החנות משמשת כקניון אלקטרוני לרכישת/ צפייה בקטלוג מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
1.2. תנאי מוקדם לתוקף הרכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
1.3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין פסטל, לכל דבר ועניין.
1.4. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
1.5. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בה, מבטאת את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. לפיכך אם אינך מסכים לחלק ו/או לכל תנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
1.6. תנאי תקנון זה עשויים להשתנות מעת לעת והחנות שומרת על זכותה לעדכן ו/או לשנות אותם ו/או לבטלם, על פי שיקול דעתה הבלעדי
1.7. אנא הקפד להתעדכן בהוראות התקנון לפני כל רכישה בחנות.
1.8. השימוש בלשון זכר בתקנון ו/או בכל מקום אחר באתר נעשה מטעמי נוחות בלבד וכל מקום בתקנון זה ו/או באתר בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
2. הזכות/כשרות להשתמש באתר
כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן רשאי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישות:
2.1. המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, באופן ובהיקף התואמים את הרכישות שביצע בפועל. המשתמש מצהיר ומאשר כי הוא כשיר לביצוע הרכישות ורשאי להתקשר בהן עם החנות.
2.2. ככל שהמשתמש הוא קטין (מתחת לגיל 18), המשתמש מצהיר ומאשר כי הרכישה שהוא מבקש לבצע היא מסוג הפעולות שדרכם של קטינים בגילו לבצע ו/או שקיבל את הסכמת אפוטרופסיו הטבעייםו/או החוקיים לביצועה.
2.3. המשתמש הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.
2.4. המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי, או בינלאומי תקף שהונפק בישראל ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי (להלן: כרטיס אשראי).
2.5. המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.
3. המוצרים המוצעים באתר
3.1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג דף מכירה. דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה. מחירי המשלוחים ומחיר הקנייה כולל משלוח מופיעים בעמוד העגלה.
3.2. המחירים, המבצעים, וכל מה שמופיע באתר ובדפי המוצרים הנקובים באתר תקפים עד לסוף יום העבודה בלבד.
3.3. המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ.
3.4 המחירים עשויים להשתנות בהתאם למידות המוצר.
4. שיטות המכירה בחנות
4.1. המכירה דרך האתר הינה בכפוף למלאי הקיים במחסני החברה.
4.2. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה באמצעות דואר אלקטרוני של הקונה. וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי מחסן החנות בעת השלמת הליך המכירה.
4.3. 3. עסקאות מעל 600 ש”ח מותנות בכך שכתובת יעד המשלוח וטלפון בעל הכרטיס זהים לפרטים שבחברת האשראי ובאישור של החנות. פסטל רשאית על פי שיקול דעתה, לבטל עסקה כאשר קיים חשש שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
4.4. השלמת תהליך המכירה מותנה בשליחת אישור הזמנה ע”י החנות לדואר האלקטרוני של הקונה.
4.5. אנו משתדלים להקפיד ולעדכן את מחירי המוצרים בחנות בזמן אמת. עם זאת, מחירי המוצרים הנמכרים בחנות עלולים להיות לא מעודכנים. המחיר המחייב הוא מחיר המוצר כפי שנמסר ללקוח באימות העסקה.
5. אופן ביצוע הרכישה
5.1. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע הרכישה. לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל”מבצע פעולה”. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, יעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
5.2. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ולאחראישור העסקה ע”י חברות האשראי.
5.3. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות. אחריות למילוי הפרטים חלה על המזמין בלבד. החנות לא לוקחת אחריות על פרטים שגויים שהוזנו.
5.4. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים. לפסטל שמורה הזכות לבטל הזמנה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.
5.5. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה תוך 96 שעות וההזמנה תחשב למבוטלת.
5.6. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל החנות באמצעות דואר אלקטרוני pastelonline2001@gmail.com
6. מדיניות החלפת מוצרים והחזר כספי
6.1. החלפת רהיטים תינתן עד 14 יום מיום קבלת המוצר בהצגת חשבונית או שובר החלפה מקורי מפסטל, יחד עם הקופסה שבה הוא נשלח ובתנאי שלא נעשה בו שימוש.
6.2. ניתן להחליף רהיטים שנרכש במבצע עד 7 ימים מיום קבלת הפריט.
6.3. החזר כספי יינתן עד 14 ימי עסקים בכפוף לחוק הגנת הצרכן. במקרה של ביטול העסקה כולה, יוחזר ללקוח המחיר המלא ששילם בעסקה.
6.4. החזר כספי לא יינתן על רהיטים שהוזמנו בהזמנה מיוחדת.
6.5. ניתן להחזיר את רהיטים על חשבון הלקוח, כל עוד בקשת ההחזרה אינה בשל פגם, אי התאמה או מחדל אחר שנעשה בידי העסק.
6.6. החלפת מוצר נתון מוגבלת לפעם אחת בלבד. לא ניתן להחליף מוצר שכבר הוחלף.
7. ביטול עסקה
7.1. בהתאם להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א – 2010, החזר זה יבוצע עד 14 ימי עסקים מהמועד בו קיבלנו את המוצרימ.
7.2. ביטול העסקה יבוצע עד 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול.
7.3. לא יינתן החזר כספי בגין רהיטים שיוצר או הותאם במיוחד ללקוח.
7.4. החזר הכספי יבוצע לאמצעי התשלום הזהה לאמצעי התשלום בו נרכש המוצר. לתשומת לבכם: החזר כספי לכרטיס אשראי או ל PayPal עשוי לקחת 3-10 ימי עסקים נוספים (תלוי בספק שירותי התשלום ובבנק הלקוח).
7.5. בהחלפה / החזר כספי על המוצר יופחת מהמוצר אחוז שווי ההנחה בגין העסקה כולה שניתן במעמד הקנייה המקורית. קרי, סכום ההחזר הכספי/שובר ההחלפה, יעמוד על סכום הקנייה המקורית.
8. ביטול עסקה ע”י החנות
החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
8.1. אם נפלה טעות בהצגת הפריט בחנות ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.
8.2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.
8.3. במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החנותו.
8.4. אם אזל המוצר ממלאי מחסן חנות האינטרנט לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם נשלח ללקוח).
8.5. כאשר קיים חשש, על פי שיקול דעתה של החנות שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
8.6. כל ביטול עסקה שיעשה על פי הוראות סעיף זה, לא יחויב הלקוח בדמי ביטול בגין ביצוע העסקה.
9. אספקת מוצרים
9.1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר ,אלא אם צוין מפורשות אחרת.
9.2. החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון כמפורט בסעיף 8.3 לעיל ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.
9.3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
9.4. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיע דואר רשום של דואר ישראל ו/או לאזורים שאליהם מגיע דואר שליחים בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה.
9.5. יובהר כי ישנו תעריף שונה למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכדו’. התעריף יימסר טלפונית לאחר הרכישה בהתאם לסוג החבילה.
9.6. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
9.7. אספקת המוצרים הינה עד בית הלקוח ע”י חברת השליחויות.
9.8. המונח הובלה ואספקה בתקנון זה משמעותם: כל הפעולות ההכרחיות מרגע שהמוצר נקלט במחסני הספק ועד למסירתו בפועל לידי הלקוח פעולות. אלה כוללות קליטה, מיון, אריזה, סימון, משלוח, מסירה וביטוח.
9.9. במקרים מסוימים ייתכן שמוצר שמופיע באתר אזל ממלאי החנות. והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה. במקרה כזה החנות תיצור קשר עם הלקוח והוא לא יחויב וההזמנה תבוטל.
9.10. זמן אספקת המשלוח נמדד החל מקבלת אישור ההזמנה ע”י החנות.
9.11. בכל מקרה של אספקת המוצרים כאמור לעיל, על אחריות הלקוח לוודא מול החנות כי ניתן לשלוח את החבילה לאותו אזור ו/או מען מבוקש.
10. קניין רוחני
10.1. האתר עושה שימוש ב- Cookies (או בטכנולוגיות דומות). Cookie הינו קובץ טקסט קטן אשר מועבר למכשירך ונשמר בדיסק הקשיח באמצעות הדפדפן. החברה עושה שימוש בקבצי Cookies לצורך בין היתר, תפעולו השוטף והתקין של האתר, איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, אימות פרטים, פרסום ושיווק, התאמת האתר להעדפות האישיות של הלקוח, אבטחת מידע ושיפור חווית משתמש. גלישה באתר זה על ידי משתמש האתר מהווה את הסכמתו לשימוש האתר בקבצי Cookies ושימוש במידע האגור ב- Cookies. דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנעמקבלת Cookies. אם אינך יודע כיצד לעשות זאת, בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו אתה משתמש.
10.2. האתר והמידע המופיעים בו לרבות עיצוב האתר, שרטוטים, איורים, תמונות, צילומים, מפות, קטעי וידאו, טקסט, גרפיקה וכיוצ”ב הם קניינה של החנותו/או של צדדים שלישיים המיוצגים בחנות והם מוגנים ע”י דיני זכויות יוצרים במדינת ישראל, אמנות בין לאומיות וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות.
10.3. אין להעתיק, לפקסס, להפיץ, להציג, לשכפל, ליצור עבודות נגזרות, להכניס שינויים או למכור כל חלק מן התוכן בכלול באתר ללא הסכמתה המוקדמת הכתובה והמפורשת של פסטל.
10.4. אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או להשתמש בתכנים המוצגים אתר ו/או לעשות בהם כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווההפרה או פגיעה בקניין הרוחני של פסטל, אלא אם פסטל התיר זאת במפורש בכתב ומראש.
11. שירות לקוחות
11.1. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל טלפון: 053-584-8993 אימייל: pastelonline2001@gmail.com :Email (נא לציין מס’ טלפון בעת משלוח דוא”ל).
12. אבטחת מידע
12.1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע שמוסרים לקוחות.
12.2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן PCI DSS. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו ו/אואם מידע זה אבדאו יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
12.3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.
12.4. הלקוח מתחייב שלא לבצע ולא לנסות לבצע: (i) שינוי כלשהו באתר ו/או (ii) העתקה ו/או הורדה של חומר האגור באתר לרבות בדרך של: “Peep-Link”, “Robot”, “Page-Scrape”, “Spider”או כל שיטה אחרת, אלגוריתם או תהליך ידני דומה ולא להוריד או להעתיק ו/או להעביר לאחר חומר שאגור באתר החנות שאינו מיועד להורדה ו/או העברה (iii) לא לנסות לקבל גישה לעסקאות שבוצעו על ידי אחרים באמצעים כלשהם (iV) לא לבצע פעולה כלשהי העלולה לפגוע בקניינן הרוחני של החנות, לפגוע בפרטיות משתמשים אחרים, לשנות מידע באת ו/או להזיק לאתר החנות ו/או למשתמשים בו, או איזה מהם.
12.5. מבלי לגרוע מכלליות האמור ומבלי לגרוע מכל סעד או הליך אחר, מובהר כי החנות תהא רשאית למנוע גישה ממשתמש אשר, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החנות, ביצע או ניסה לבצע באתר פעולה כלשהי בניגוד לכל דין ו/או להוראות תקנון זה.
13. אחריות
13.1 פסטל מתחייבת כי כל אחד ממוצריה נקי מפגמים בחומר ו/או הביצוע. בכפוף למגבלות והחרגות שבמסגרתה, פסטל טאש, על פי שיקול דעתה הבלעדי במסגרת האחריות המוגבלת של 12 חודשים, תחליף או תתקן פגם בייצור במוצר או ברכיבים דומים.
13.2 עץ, שהוא חומר טבעי יהיה בעל כמה פגמים, גיוון בצבע/גימור או אי-דיוקים קטנים, הנחשבים לחלק מיופיו הטבעי. וריאציות טבעיות בצבע, קשרים, סימני לחץ וכדומה אינן נחשבות לפגמים בעבודה ובחומרים. עבור ריהוט עץ חיצוני, הידרדרות מסוימת תתרחש עקב השפעת מזג האוויר למרות מיטב הטיפולים. משטחי העץ עלולים לייצר שקעים, שריטות וכדומה אם לא משתמשים ומטפלים בהם כראוי. המשתמשים צריכים גם להיות מודעים לכך שכל גימור פני השטח מתרכך עם הזמן.
13.3 העיצובים שלנו מתפתחים לאורך זמן וייתכן שיהיו הבדלים בזוויות, באלמנטים וכדומה בהשוואה למה שניתן לראות באתר. לכל רהיט אשר נעשה בעבודת יד באופן אינדיבידואלי, ייתכן שינוי קל בגודל, בצורתו ובגימורו. לבד בעבודת יד ייתכנו שינויים בהדפס, בצבע, בפאצ’ים, בתבניות וכדומה.
14. מגבלות, אי הכללות ותנאי אחריות
14.1 האחריות מתחילה בתאריך הרכישה כפי שדווח בחשבונית.
14.2 פסטל דורשת הוכחת רכישה מהקונה המקורי.
14.3 יש להודיע לפסטל על כל פגם ולתת לה אפשרות לתקן אותו; כל עבודת תיקון המבוצעת על ידי צד ג’ תבטל אחריות זו.
14.4 האחריות אינה חלה על בלאי רגיל, שקעים, שריטות או הידרדרות רגילה המתרחשת במהלך השימוש הרגיל. דהייה, קשרים נפתחים, סדקים והתפצלויות עקב התרחבות והתכווצות רגילות של העץ היא תגובתו לשינויים אקלימיים בסביבתו. זוהי הידרדרות צפויה לאורך תקופה שאינה מכוסה באחריות.
14.5 האחריות דורשת שהמוצר לא עבר שימוש לרעה, טופל בחוסר זהירות, ניזוק בכוונה, הוזנח או שהיה משומש בתנאים חריגים כמו שריפה, הצפה, מזג אוויר חריג, מעבר דירה וכדומה. לדוגמא, יש להשתמש בכיסאות למטרה ישיבה ולהישען לאחור על שתי הרגליים האחוריות עלול לגרום נזק לרהיט. אין לשבת או לעמוד על שולחנות. נזקים הנגרמו לרהיטים על ידי שימוש לרעה, כוח או טיפול לא נכון אינם מכוסים.
14.6 האחריות מחייבת שלא עברו שינויים במוצר בשום צורה שהיא.
14.7 תקלה בחומרה הדורשת שינויים בהגדרות, כגון זו של תעלות המגירה וצירי הדלתות, בורג משוחרר וכדומה, אינן מכוסות באחריות.
14.8 מגירות/דלתות עלולות לזוז בצורה חופשית או מתוחה בגלל השוני הגבוה בלחות ובטמפרטורה באווירה הסובבת. אלה אינם מכוסים במסגרת האחריות.
14.9 אם יש להחליף מוצר או חלק ממנו והמוצר או החלק המסוים ממנו כבר אינו זמין, פסטל שומרת לעצמה את הזכות להשתמש במוצר או חלק דומה חלופי.
14.10 אחריות מוגבלת זו מספקת כיסוי לרוכש המקורי בלבד ואינן חלות על שימוש מושכר או מסחרי.
14.11 נזקים הנגרמים על ידי המוביל בזמן המעבר יטופלו לפי הנורמות של המוביל וסוכנות הביטוח. יש להודיע על נזקים כאלה באותו יום עם קבלת הסחורה ויש להודיע על כך לסוכן המשלוח במועד המשלוח.
14.12 יש לפתוח את כל הרהיטים ולבדוק אם קיימים פגמים/נזקים. יש להודיע על כל סוגיה כזו תוך 24 שעות מרגע קבלת הסחורה. שום בקשה לאחר 24 שעות לא תיבחן. אם הרהיטים לא עתידים להיות בשימוש בזמן הקרוב, רצוי שהם ייפתחו ויישמרו במקום בטוח וקריר כדי למנוע נזק מקרי ונזקי חום.
14.13 החזרת טובין במקרה של נזק בזמן המשלוח צריכה להיות באריזה המקורית שקיבל הלקוח.
14.14 עלות ההובלה של סחורות לתיקון או החלפה תישא על ידי הלקוח, למעט החלפה עקב נזק בזמן המשלוח אשר דווח ורק אם דווח בזמן המשלוח.
15. כללי
15.1. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש אורכישה באמצעות האתר, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
15.2. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
15.3. החנות שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתקנון בכל עת. הנוסח האחרון הוא המחייב.
16. ברירת דין ובוררות
16.1. הדין החל על תקנון זה, פירושו, תוקפו, תחולתו ואכיפתו הוא דין מדינת ישראל בלבד. כל סכסוך או חילוקי דעות בין הצדדים (פסטל והלקוח) בקשר עם תקנון זה, ביצועו, פירושו, תחולתו או תוקפו, יימסרו, באופן בלעדי וסופי, לבוררות שתתנהל במוסד הישראלי לבוררות עסקית על-פי כלליו, לשלילת כל סמכות של כל ערכאה שיפוטית או מעין שיפוטית אחרת.
16.2. היה ולפי דין, ייקבע כי ההכרעה תעבור להכרעה שיפוטית ו/או מעין שיפוטית אחרת, סמכות לבימ”ש מוסמך באזור המרכז בלבד. יחולו דיני משפט במדינת ישראל בלבד.
שום אחריות מפורשת אחרת לא נעשתה או תיעשה תחת פסטל בייחוס לרהיטים ולחלקיהם, או לתפעול, לתיקון או להחלפה של הרהיטים וחלקיהם.